sobota, 10 listopada 2012

50. Finlandia

Mimo że w Polsce bliżej do zimy, niż jesieni, postanowiłam wstawić tą kartkę z jesiennego taga na oficjalnym forum.


Jesień to jedyna pora roku, kiedy smakuje mi szarlotka. Uwielbiam się wtedy nią zajadać, a im więcej ma jabłek tym lepiej :) Niestety, mimo całej miłości do gotowania, nie znoszę piec szarlotki. Denerwuje mnie to gniecenie ciasta zwłaszcza, że prawie nigdy nie wychodzi mi zbyt idealnie. Jeżeli jednak mam chęć na ciasto jabłkowe, idę na łatwiznę i robię biszkopt, do którego wrzucam jabłka z cynamonem - szybkie i pyszne :)


Although in Poland it's closer to winter than autumn I decided to place today this card from the offcial forum autumn tag.

Autumn is the only season when I find apple pie delicious. I love to gorge myself with it and the more apples it has the better :) Unfortunately though my love for cooking I hate to bake apple pie. I get nervous while kneading the dough especially that almost always it's not too perfect. However, if I'm really keen on pie with apples I go easy and make a sponge cake and I throw apples with cinnamon into it - fast and delicious :) 

1 komentarz:

  1. Wow, ten znaczek jest świetny! Uwielbiam takie o niestandardowych kształtach :)

    OdpowiedzUsuń