piątek, 30 listopada 2012

66. Rosja


Dzisiejszy post dedykuję Wam - moim drogim Czytelnikom, ponieważ liczba odwiedzin Pocztówkarki przekroczyła 10 tysięcy! :) Kiedy pod koniec sierpnia zakładałam tego bloga bałam się, że nikt nie będzie go czytał i w końcu zniknie w czeluściach Internetu. Dlatego jestem bardzo szczęśliwa, ale jednocześnie też zaskoczona, że już tyle razy ktoś oglądał moje pocztówki (a może nawet czasem czytał to, co pod nimi jest :D).
Dziękuję Wam bardzo! Mam nadzieję, że czeka nas jeszcze wiele pięknych pocztówek i wspólna radość z nowych krajów :)

I dedicate my today's post to you - my dear Readers, because the Pocztowkarka has been visited over 10 thousands times! :) When I established this blog in the end of the August I was afraid that nobody will read it and finally it will disappear in the depths of the Internet. That's why I'm very happy but also surprised that someone watched my postcards for so many times (and maybe even sometimes read what's below them :D).
Thank you so much! I hope that there are many beautiful postcards before us and we'll share joy of the new countries :)

1 komentarz:

  1. To ja zyczę Ci jeszcze więcej radości o satysfakcji, że tego co robisz:)

    OdpowiedzUsuń