wtorek, 4 grudnia 2012

68. Irlandia

Tym razem pierwsza oficjalna kartka z Irlandii.


Kartka przedstawia włoskie espresso, ponieważ dostałam ją od Włocha mieszkającego w Irlandii. 
Mam szczęście do "irlandzkich" Włochów, ponieważ tylko raz wysyłałam oficjalną kartkę do Irlandii i adresatką również była Włoszka. A z nią z kolei wiąże się zabawna historia, ponieważ miała tak charakterystyczne nazwisko rymujące się z imieniem, że pomogło mi zapamiętać łacińską nazwę migdałka podniebiennego (tonsilla palatina) :)


This time my first offcial postcard from Ireland.

The card shows Italian espresso because I received it from Italian man living in Ireland.
I'm lucky to the "Irish" Italians because the only one offcial postcard I sent to Ireland was addressed also to Italian woman. Actually, there's a funny story reminding me of her, because she had such a characteristic name rhyming with the last name so it helped me to remember the Latin name of the palatine tonsil (tonsilla palatina) :) 


3 komentarze:

  1. A to ciekawe, bo Włochów aż tyle specjalnie tam nie ma. Irlandzkie pocztówki, szczególnie te z widokami chyba juz do konca zycia bedą budzić moją sympatię. Ale ta pocztówka też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, chciałabym aby znaczki znowu kosztowały 82 centy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, podrożały jakoś mocno? :( Ostatnio czytałam, że będzie spora podwyżka w Australii. Ech, ciężkie życie postcrossera :(

      Usuń