piątek, 7 lutego 2014

Konkurs!




Mój blog został wyświetlony prawie 30000 razy. Ta liczba jest zawrotna i w życiu nie przypuszczałam, że uda mi się ją osiągnąć. W związku z tym mam dla Was konkurs - łapanie 30000. wyświetlenia. Wygrywa osoba, która wyśle mi screen (na maila: sekretarz.maria@gmail.com) pokazujący liczbę 30000 wyświetleń (lub najbliższą jej). Nagrodą będzie ładny pakiet kartek :) Do zabawy zapraszam osoby będące moimi obserwatorami. Powodzenia!

My blog has been seen for almost 30000 times. It's an incredible number and I never thought I could reach it. I have a contest for you - catching the 30000. opening of my blog. The person who sends me a screen (to: sekretarz.maria@gmail.com) showing the number of 30000 openings (or the closest) - wins. The prize is going to be a pretty set of cards :) You can join the competition if you'll be an observer of my blog. Good luck!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz