wtorek, 13 listopada 2012

55. Węgry

Tydzień Nowych Krajów Trwa :)


Kartkę dostałam od Bernadette w ramach swapu na Facebooku :)
Przedstawia ona folklor mieszkających nad Balatonem Węgrów. Balaton to największe jezioro Europy Środkowej, nazywane często "węgierskim morzem" .

The New Countries Week continues :)
I got this card from Facebook swap with Bernadette :)
It shows the folklore of Hungarians living by the Balaton Lake. Balaton is the biggest lake of the Central Europe. It's often called "the Hungarian Sea".

Węgierskie znaczki. Zwróćcie uwagę na węgierską nazwę Polski - mnie bardzo rozbawiła :)


Hungarian stamps. Note the Hungarian name of Poland - it's funny for me :)

2 komentarze:

  1. Lengyelorszag - jaja sobie z nas robia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. we wrześniu odwiedziłam Budapeszt
    przez tydzień dowiedziałam się:

    że gdy się witamy mówimy (wszystko piszę, jak się mówi) Sia!
    a gdy żegnamy - Hello
    jedno piwo to Szuur (jak angielskie yeahh sure)
    piwo proszę - szirt
    10 piw proszę - t-szirt :)


    Właśnie znalazłam Twój blog na postcrossing.com.pl
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń