sobota, 31 sierpnia 2013

110. Polska


Lubicie pierniczki? Ja bardzo. Chyba żadne inne ciasteczka nie kojarzą mi się tak bardzo ze świętami jak miodowo-korzenne pierniczki. Co prawda do świąt nam daleko, ale moim zdaniem smakują przepysznie o każdej porze roku :)

Do you like gingerbread cookies? I love them. I think there are no other cookies reminding me Christmas as much as honey spicy gingerbread cookies. Although Christmas are far away from us, in my opinion they taste delicoius on every time of the year :)


Kochani, jak zauważyliście, zmieniłam szablon. Zdaję sobie sprawę, że teraz wygląda to słabo (zdjęcia wychodzą za ramki, czcionka jest nieciekawa), ale zmieniłam go teraz ze względu na trwający konkurs z okazji pierwszych urodzin mojego bloga. Niestety poprzedni szablon nie zawsze ładował się w pełni i nie zawsze dawało się dodawać komentarze. Serdecznie dziękuję Agnieszce za zwrócenie uwagi na ten problem. Mam nadzieję, że teraz zainteresowanie konkursem wzrośnie i jeszcze raz gorąco zapraszam do udziału!
Przygoda z konkursem uświadomiła mi, że muszę zmienić szablon na dobre znacznie wcześniej, niż przypuszczałam.

2 komentarze:

  1. A ja się cieszę, że wreszcie będę mogła tutaj coś napisać :) Pierniczki lubię najbardziej, kiedy za oknem ciemno i zimno. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierniczki uwielbiam o każdej porze roku, jednak te pieczone samodzielnie smakują najlepiej właśnie podczas zimnych wieczorów :)

      Usuń