środa, 22 czerwca 2016

166. Niemcy


Każdy wie, jak kształtuje się TOP 5 najczęściej otrzymywanych krajów na oficjalnej stronie postcrossingu, dlatego niejedna osoba ciężko wzdycha na widok kolejnej kartki z Niemiec. Ja mam podobnie, ale z innego powodu - mam dość dużego pecha do tego kraju i zazwyczaj kartki są stare, nieciekawe i po prostu brzydkie. Raczej nie jestem bardzo wybredna, jeśli chodzi o pocztówki, które otrzymuję, ponieważ sama idea otrzymania miłej wiadomości od kompletnie obcej osoby nieustannie mnie zachwyca, jednak dotychczas napotkani postcrosserzy z Niemiec również na tym polu się nie popisują.
Ta kartka wynagradza jednak wszystkie, które dostałam do tej pory. Przestawia prawdopodobnie jakąś zwykłą miejscowość, okolicę, jakich wiele w Niemczech, dzięki czemu pokazuje prawdziwe piękno tego kraju, a nie smętne, zakurzone miasta z niemal identycznymi ryneczkami i kamienicami. Do tej pory nie był to mój priorytet podróżniczy, ale przecież mamy tak blisko do siebie, że grzechem byłoby nie skosztować tych pięknych widoków :)  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz